OPROGRAMOWANIE DLA GASTRONOMII
S4H POS
System sprzedaży kelnerskiej oparty na ekranie dotykowym
S4H POS to nowoczesne narzędzie pozwalające kelnerowi w wygodny sposób prowadzić rachunki gości.
Bogata funkcjonalność programowania klawiszy, szybkie odnajdywanie żądanego towaru, duża ilość obsługiwanych drukarek pozwala spełnić najbardziej wyrafinowane potrzeby klienta.
• Nowoczesne narzędzie dla kelnera Aplikacja S4H POS, to program pos dla restauracji oparty na technologii ekranów dotykowych.
• Dzięki współpracy z programem S4H CHEF pozwala na sprawne zarządzanie procesem sprzedaży w lokalu. Takie połączenie umożliwia na bieżąco monitorować proces sprzedaży, stan magazynu, tworzyć zamówienia i dokonywać obliczeń statystycznych.
• S4H POS dzięki licznym opcjom konfiguracyjnym umożliwi sprawne rozpoczęcie sprzedaży nawet w kilku lokalach jednocześnie, a przyjazny interfejs użytkownika znacznie skróci czas potrzebny na wprowadzenie zamówienia do systemu.
• S4H POS to nowoczesne narzędzie pozwalające kelnerowi w wygodny sposób prowadzić rachunki gości. Bogata funkcjonalność programowania klawiszy, szybkie odnajdywanie żądanego towaru, duża ilość obsługiwanych drukarek pozwala spełnić najbardziej wyrafinowane potrzeby klienta
S4H CHEF
Aplikacja magazynowo-rozliczeniowa
Prosta w obsłudze, okienkowa aplikacja magazynowo-rozliczeniowa posiadająca rozbudowany i zaawansowany system raportowania. Już nigdy nie zabraknie niczego w magazynie, a wszelkie rozliczenia sprawdzisz w jednym miejscu.
Czym jest S4H Chef? S4H Chef to aplikacja rozliczeniowo-magazynowa wyróżniająca się zaawansowanym systemem raportowania, dzięki któremu zawsze otrzymasz zestawienia jakie są Tobie potrzebne.Chef to również zaawansowane narzędzie zarządzania wszystkimi współpracującymi z nim modułami z jednego miejsca. Łatwa możliwość edycji poszczególnych produktów, sprawdzanie ich stanów magazynowych, generowanie raportów i składanie zamówień sprawiają, że S4H Chef jest jednym z najbardziej zaawansowanych systemów na rynku. Innowacyjny system synchronizacji pozwala przy użyciu jednego modułu CHEF zarządzać siecią lokali, dane są przesyłane tak często jak tego wymagasz, jesteś zawsze na bieżąco informowany o stanie Twojej firmy.
S4H MOBILE POS
System sprzedaży dla urządzeń mobilnych
Aplikacja S4H Mobile POS to znakomite rozwiązanie, w sytuacji gdy potrzebujemy mobilnego stanowiska sprzedaży. Wystarczy tablet z systemem Windows i podłączenie do sieci WiFi w lokalu i w prosty sposób można rozpocząć sprzedaż.
Mobile znaczy bez kabli Aplikacja S4H Mobile POS to znakomite rozwiązanie, w sytuacji gdy potrzebujemy mobilnego stanowiska sprzedaży. Wystarczy tablet z systemem Windows i podłączenie do sieci WiFi w lokalu i w prosty sposób można rozpocząć sprzedaż. Wystarczy tablet z ekranem dotykowym i systemem Windows 7, 8 lub 10 aby zacząć używać aplikacji S4H Mobile POS i synchronizować dane z bazą lokalu - dokładnie tak jak na lokalnym stanowisku.
S4H KDS
System komunikacji z kuchnią (Kitchen Display System)
S4H POS to nowoczesne narzędzie pozwalające kelnerowi w wygdny sposób prowadzić rachunki gości. Bogata funkcjonalność programowania klawiszy, szybkie odnajdywanie żądanego towaru, duża ilość obsługiwnaych drukarek pozwala spełnić najbardziej wyrafinowane potrzeby klienta.
Jak działa KDS? System komunikacji z kuchnią (Kitchen Display System) to niezastąpione narzędzie w każdej nowoczesnej kuchni. Pozwala on zastąpić system drukowania zamówień na kuchni na drukarce bonowej czytelnym ekranem, który zawierać będzie wszystkie zamówienia oczekujące bądź będące w realizacji. Niezwykłym udogodnieniem jest możliwość zmiany statusu zamówienia przez osoby pracujące w kuchni. Zostanie on natychmiast wyświetlony kelnerom, którzy mogą poinformować klienta lub dostarczyć mu przygotowany posiłek bez potrzeby ciągłego zapytywania kuchni o stan jego realizacji.
S4H CRM
Zarządzanie klientami w jednym miejscu
Zintegrowany z wszystkimi modułami systemu S4H program do zarządzania relacjami z klientami pozwala osobom zarządzającym hotelem planować przebieg różnego rodzaju imprez organizowanych w Twoim obiekcie. Pozwala połączyć różnego rodzaju dokumenty (rezerwacje pokoi, planowanie menu, faktury, asygnaty) w jedną całość i dopisać do nich zadania dla Twojego personelu.
Relacje z klientami - najważniejsze dla rozwoju Twojej firmy. Zintegrowany z wszystkimi modułami systemu S4H program do zarządzania relacjami z klientami pozwala osobom zarządzającym hotelem planować przebieg różnego rodzaju imprez organizowanych w Twoim obiekcie. Pozwala połączyć różnego rodzaju dokumenty (rezerwacje pokoi, planowanie menu, faktury, asygnaty) w jedną całość i dopisać do nich zadania dla Twojego personelu.
S4H CATERING
Twój catering...
w jednym miejscu
Oprogramowanie dla cateringu od S4H przeznaczone jest między innymi dla szpitali i stołówek pracowniczych oraz dla firm typu Fit Catering specjalizujących się w dostawie zdrowej żywności na zamówienie. Dzięki kompletnej kalkulacji wszystkich wartości odżywczych wszyscy klienci są zadowoleni z jakości dostarczanego menu ,wyliczenie kosztów pozwala Ci uzyskać zawsze pełny obraz swojego biznesu.
S4H CATERING System pozwala wykonać planowanie jadłospisów z dużym wyprzedzeniem. Dzięki nowoczesnym funkcjom kopiowania jadłospisów pozwalający kopiować zarówno jeden jadłospis na kilka dni jak i cały dzień na inne dni. Jadłospisy planowane są dla różnych diet (norm żywienia) , dzięki czemu możemy żywić różne grupy ludzi (przykładowo system S4H pracuje w Centrum Zdrowia Dziecka gdzie wymagania są skrajnie wysokie). System na bieżąco kalkuluje koszt w oparciu o ceny zakupu. Pozwala również zaplanować zakupy towaru w zależności od jadłospisów i szacunkowej ilości osób. Dzięki nowoczesnej obsłudze asygnat żywieniowych wykonanych w oparciu o tabele przestawne można na jednym ekranie widzieć asygnaty w różnych ujęciach.
S4H POS LITE
Rozwiązanie dedykowane małym punktom gastronomicznym
Znakomite rozwiązanie dla małych punktów gastronomicznych, które chcą szybko rozpocząć sprzedaż za pomocą aplikacji POS.
S4H POS Lite zawiera wszystko, co potrzebne w małej sprzedaży gastronomicznej.
Dla kogo? Jest to rozwiązanie dedykowane małym punktom gastronomicznym, takim jak: bary, kawiarnie, małe restauracje czy food trucki. Polecane szczególnie tym, którzy chcą szybko uruchomić sprzedaż na urządzeniach POS. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów stworzyliśmy wersję Lite naszego kultowego systemu POS. Szybka konfiguracja, prostota obsługi i szybkość działania to zalety wersji Lite.
S4H Panel Manager
Dane sprzedaży i zakupów na telefonie
Aplikacja webowa, która synchronizuje się z programem S4H Chef. Za jej pomocą sprawdzisz ostatnią sprzedaż, zakupy, stan magazynów i wiele więcej. Wszystko to na ekranie tabletu, telefonu komórkowego, z dala od lokalu i za pośrednictwem internetu - wystarczy zalogować się w systemie.
Dla kogo jest PanelManager? PanelManager to aplikacja webowa, dzięki której możliwe jest przeglądanie danych wysyłanych przez aplikację S4H Chef. W danych tych zawarte są informacje o bieżącej sprzedaży (z podziałem na dokumenty, produkty, pracowników), dane dokumentów zakupu, stanów magazynowych, a nawet dostępności pokoi. Aplikacja S4H PanelManager powstała z myślą o właścicielach i managerach firm, których praca nie kończy się po odejściu od komputera czy wyjściu z lokalu.
S4H ONLINE Zamów
Sprzedawaj przez internet
S4HONLINE to aplikacja webowa, która po zsynchronizowaniu z S4H Chef umożliwia klientom zakładanie konta oraz zamawiania produktów z dostępnego asortymentu. Zamówienie jakie złoży klient będzie wyświetlone na ekranie S4H POS i przekazane do realizacji.
S4HONLINE polecamy zwłaszcza osobom prowadzącym restauracje i chcącym usprawnić sposób składania zamówień.
Czym jest zamów.S4HONLINE? zamów.S4HONLINE to sklep internetowy współpracujący z aplikacją S4H POS, dzięki czemu każde zamówienie złożone przez klienta na określony produkt jest automatycznie dodawane jako nowe zamówienie w S4H POS. To rozwiązanie sprawia, że Zamow.S4HONLINE jest szczególnie lubiane przez restauratorów i właścicieli punktów gastronomicznych oferujących sprzedaż swoich wyrobów na wynos i w dostawie.